fredag 20. mars 2009

Fredrikstad

I helga skal jeg hjem til mor og far!:) Hege kommer og, Jonas skal på speidertur..
På lørdag skal jeg treffe venniner fra barne og ungdomsskolen. Det blir koselig, flere jeg ikke har sett på flere år...
På søndag skal jeg, Silje (kusine) og Silje (aka Lailia) på fotballkamp. FFK - Strømsgodset. Det gleder jeg meg veldig til!!!:)

Jeg er ingen flink blogger, bare å inse det.. Men blir litt inspirert av lillesøster og skal prøve å bli flinkere til det. Men så tenker jeg.. "har jeg noe å skrive om?" "Er det noen vits?" jaja.. jeg har ihvertfall glede av det:)

Torstein er så flink til å skrive om sånne morsomme ting som bare dukker opp på veien han går.. Skulle ønske jeg å "oppdaget " sånne ting.. eller Kristin som skriver om nyttige og ikke nyttige ting i en fin kombinasjon!!!:) (Love u)

Følg med for snart kommer det Bangladesh oppdattering og det er spennende!! LOVER;)

Nå skal jeg kjøre til Fredrikstad! GOD HELG!!!!

HEIA FREDRIKSTAD!!!!!<3

PS Kom på MML 3 huskonsert i kappellet kl 18.00 torsdag 26 mars. Så drar vi på Safari konsert etterpå! For en helaften!!!!:)

3 kommentarer:

Torstein sa...

Gratulerer med seieren! YEEEEE!!!!
Så hyggelig å bli nevnt i bloggen din, da. :) Du må selvsagt fortsette å blogge.

Kristina sa...

JAAAA! Det var såååå gøy!!:) Var du der??? Ja, må bare bli litt flinkere til det!!

Torstein sa...

Nei, var ikke der, get. Vurderte det, men det ble bursdag i stedet... Får ta det igjen senere! :)