torsdag 23. april 2009

tekniske duppeditter...

Jeg er ikke særlig handy av meg. Særlig ikke når det gjelder tenkiske ting.. Så da alarmen på jobb begynte å pipe og herje idag fikk jeg hjerteklapp! HVA GJØR JEG NÅ???? Jo ringer sjefen, hu sier ring alarmselskpet.. ganske lurt i grunn! joda alarmselskapet svarer.. hvordan alarm boks har dere?? EHHhh HÆ? Ja, hvordan ser boksen ut? Den er hvit med knapper på.. osv.. Jeg fikk tilslutt stoppet pipingen og da var alle fornøyde! MEN da jeg skulle skru på alarmen igjen og gå hjem skjer det igjen.. Driten piper og vil ikke skru seg på!! SYSTEMFEIL!!! KLIKKKKK!!
Jeg er lur, ringer alarmselskapet med engang!:) Etter ti min der blir jeg satt over på TEKNISK! Lure mannen spør, "Vet du hvor sikringsskapet er" "NNNEEEEIIII!" Fant det heldigvis tilslutt og fikk skrudd på driten.. Ja en sikring hadde gått.. Men steike for et styr. Jeg som ikke vet hvordan jeg skrur på ordboka på mobilen og som må spørre Erlend om hjelp vær gang jeg skal legge inn bilder på pc!!

Jaja.. Håper det er fler en meg som sliter med det tekniske!?
Godt jeg er gift med en teknikker!!!;)

God natt!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Da kan du det til neste gang uansett! ;-)