søndag 17. oktober 2010

Gravid..

Ja, magen vokser og jeg er nå 18 uker på vei!
På torsdag skal vi på ultralyd og det blir veldig spennende!! Jeg sitter her og strikker et grønt teppe... Så vi får se om instinktet mitt er rett:)

Er sykemeldt pga bekkenløsning. Det er ganske kjedelig!! Men starter med fysioterapibehandling på tirsdag og håper det skal gjøre underverker!

Vi har ikke kjøpt så mye enda. Er jo en stund til MEN vi har kjøpt denne fine vogna:)



Lurer på om dette blir en "gravidblogg" nå....;)

Ha en fin søndag!

3 kommentarer:

Torstein sa...

Gratulerer så mye!! Stor stas!
Det er visst mye som tyder på at dette blir en gravidblogg nå, ja...

Kristina sa...

Takk!:)
Ja, det ert jo bedre en ingenting da;)
Har du hatt en fin reise? Eller jeg ser jo at du har det;)

Torstein sa...

Reisa var riktig så bra, ja! Stor stas! Og veldig fint å gjøre noe helt annet enn jeg gjør ellers for noen uker.