tirsdag 2. februar 2010

ting i perspektiv..

De siste dagene har jeg virkelig fått satt ting i perspektiv!

Jeg krasja på Drammensbrua på søndag. Det kunne gått virkelig ille, men til tross så gikk det alt i alt bra!

Allikevel er det ikke lett å skulle holde seg i ro.. Tankene flyr og surrer oppi hodet mitt!

Jeg vil tenke på dette:
Jeg er så glad for at jeg lever og for at de tre jeg hadde med meg i bilen lever!
Jeg har en fantastisk mann som stiller opp for meg!! Jeg har en god familie og svigerfamilie som bryr seg og passer på!
Jeg har gode venner! Jeg har mat, klær, hus, utdanning, jobb++++
JEG ER SÅ TAKKNEMLIG!!!!!!!

IKKE tenke på dette:
Tenk hvis jeg hadde krasja i andre biler, tenk hvis vi hadde trefft autovernet lenger frem eller hardere, tenk hvis vi hadde kjørt en halvtime senere.....
Jeg vet jeg ikke skal tenke sånn.. men det er ikke lett..

Grip dagen og ta vare på øyeblikkene som kommer! Sett pris på det du har, la det du ikke har være.
Morgendagen har nok med sin egen plage!

Husk at jeg er glad i deg som leser dette!!!

Klem fra Kristina

3 kommentarer:

Marius sa...

Sv: Tror hun mente det, for hun er dum som et brød, uten oppdragelse tydligvis:s Er jo ikke det eneste hun har sjokkert andre med. hmm

Frustrerte fruer <3 ENDELIG liksom :D

Mari sa...

Å, Kristina, jeg får frysninger. Slike ting setter virkelig livet i perpektiv. Kanskje trenger vi det innimellom. Er så lett å ta alt for gitt, og irritere seg over småting som egentlig ikke betyr noe. Det er bra å bli minnet på hvor heldige vi er! Jeg er glad i deg også!! :)

Miriam sa...

jeg fikk helt sjokk jeg nå! Har ikke visst dette?!!!! Iff nå får jeg helt frysninger og dårlig savnittighet! Herregud! Uff så grusomt! Skjønner at tankene flyr da vennen!!! jeg er veldig glad i deg også og veeedlig glad for at du hadde englevakt!!!!

Klemmer fra bergen!!!!