torsdag 4. november 2010

Reflex på tur! (rett hjem)

Denne helga var jeg på tur med Reflex. Fantastiske konserter i Farsund og Sandnes. Er så gøy når det komer masse folk og det er god stemning:) Følte meg litt som en kjendis da ei jente ville ta bilde av meg og Arne Olav etter konserten;)
Lillegutt i magen likte godt å høre Relex. Da vi sang var det fult liv inni magen og han danset med:D

Vi overnattet ved Lista fyr og våknet opp til nydelig havsutsikt! Gikk en liten tur pustet inn frisk sjøluft.
Jeg ble igjen en dag hos svigers på Hommersåk. Veldig koselig!! Jeg og svigermor brukte hele formidagen på å se på babytøy og utstyr. Svigermor kjøpte en nydelig sparkebukse til lillegutt, tror han gleder seg til å kunne bruke den;)



her er noen bilder fra helga:

Irene og nydelige Fillippa på bussen:)


Thomas, Benedikte og Torbjørn koser seg i Farsund.


"Tabildeavmegnå Therese" og Nicoline:)


Meg og Tuva, UUUUT mot havet:)


Takk for en kjempe fin helg alle sammen:)

Ingen kommentarer: