fredag 17. april 2009

Påskeferien + +






Årets påskeferie gikk til Fredrikstad. Jeg dro på lørdag og Erlend kom etter på onsdag (sånn er det å jobbe..)



Det ble til en forandring en påske uten snø, men med grilling i strandkanten, og fisking fra svalberget! Jeg var med og sang i koret hjemmet, det var veldig koselig. Rart at de som går der nå ser på meg som SKIKKELIG gammel.. Er jo ikke så lenge siden jeg slutta der.. Eller?!?






Vi fikk påskeegg i år også:) Etter en "ganske" vanskelig rebusjakt.. Pappa og onkel fikk i år sitt eget rebusløp:)






Ferien gikk veldig fort og nå er vi tilbake i Oslo. Jobb og skole er i full gang... Leverte siste oppgave for i år på tirsdag (en dag før fristen;) så nå er det bare fire eksamener igjen..



Pc min tok seg en liten pause før påske og er nå på sykehus for å fikses, håper den er ferdig før eksamenstiden begynner..


Idag skal jeg på kafe med Hanna, Camilla og Randi:) Det blir veldig koselig! Og jeg skal i bursdag til Åshild.. Det blir også veldig koselig:) I marra skal jeg vaske leiligheten og få besøk av overnevnte jenter på kvelden og på søndag skal jeg på G2 samme Carine og i bursdagen til Hanna!:) Steike dette blir en koselig helg!! Erlend skal jobbe en del da... Men vi får litt kvalitetstid på søndag:)


Ha en fin helg!!:) Hva skal DU gjøre i helga??:)






Pappa måtte klippes;)

2 kommentarer:

Kakemonsteret sa...

haha! Glad d ikkje va meg du sku klipp med den stilen der....

Kristina sa...

He he!! Hadde aldri klippet deg med sånn maskin!!!:)