onsdag 22. april 2009

Trening..

Ja, jeg gir det ett nytt forsøk..
Idag meldte jeg meg inn på Myrenssportssenter, og det for 1ÅR!!! Så nå skal jeg klare det, har ingen unnskyldning. Så på fredag skal jeg få personligveiledning.. Ille fancy, men jeg skjønner ingenting av de apparatene så det trengs:)

1. Det er kort vei dit!
2. Jeg trenger virkelig å komme i form (burde kanskje stått som nr 1)
3. Det koster penger, MASSE penger. Så her skal jeg få valutta for de penga de penga..
4. Jeg har planer om å løpe Holmenkollstaffetten samme skolen NESTE år!
5. Æsj... jeg kommer ikke på mer, men steike så sprek jeg skal bli!!!:)

Så hvis flere føler kallet, er det bare å bli med!!:)

http://www.myrenssportssenter.no/

2 kommentarer:

Mari sa...

Næh, du e jo en aktiv blogger jo! Det visste e ikkje! Takk for kommentar på vår blogg, da har du kanskje bryllupsgava i boks? Hehe ;) Neida, en gitar e alltids kjekt å ha i hus, sikkert. Det e iallfall det vi regna med :p

Gikk opp et lys for meg når e leste bloggen din, va jo DER du skulle ha veiledningstime! HAha.. Trodde det va en sangtime eller nåkke e. Men DA SÅ. Da skjønna e om du ikkje e så gira på å bruke mange tima der nede. Men om du e der til 1730-ish, så kan jo pilates vær ei fin avslutning på ei lang treningsøkt! Hehe!

Kristina sa...

He he! Jeg stussa litt på smsen din;) Jeg fikk desverre ikke bytta den timen, men kan hende jeg orker begge deler, er jo ikke så langt å gå;)

Aktiv og aktiv.. Jeg skriver litt, men det er litt nytt for meg!!