tirsdag 26. mai 2009

eksamen..

Jaja, på torsdag har jeg korledelseeksamen. Jeg gleder meg ikke akkurat!! men det blir deilig å bli ferdig for da har jeg sommerferie:) (SKAL IKKE OPP I MUNTLIG!!!) Så er det det med motivasjon da.. Egentlig burde jeg jobbet med instuderingsstykket mitt men jeg utsetter det stadig.. Flere som har opplevd det samme?!?



Fredrikstad blad har en bildeserie som heter "Husker du 10 år tilbake?" Og se hva som dukket opp!!!!:)http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/gallery?Avis=FB&Dato=20090522&Kategori=HISTORISKEBILDER&Lopenr=457960709&Ref=PH&Params=Itemnr=22

3 kommentarer:

Kakemonsteret sa...

Jeg utsetter det også stadig(innstud.stykket), og jeg skal ha eksamen IMORRA! lykke til liksom...;)

Torstein sa...

Dette var artig! Spilte du inn CD allerede i 1999? Det må jeg si! Ble det fint?

Kristina sa...

Hihi! Det var bare en sang. men det var veldig gøy:) Den er ikke så veldig bra, men jeg husker jeg var veldig stolt ;)