mandag 1. juni 2009

En deilig helg!!

Fredag var jeg, Camilla og Ann Kristin på Ikea. Først en liten tur innom Glassmagasinet som hadde 50% avslag på ALT!! :) Da fikk jeg en overraskende men hyggelig telefon og "vips" så hadde vi overnattingsgjester:)

På lørdag dro jeg til Fredrikstad nærmere bestemt Bevø hvor Mamma og Pappa har campingvogn. Søndag koste jeg meg i sola samme familien, så kom Erlend og vi grilla. Så kjørte jeg og Erlend til Aremark der koret til Erlends lillesøster var på tur. Hu visste ikke at vi kom og ble overrasket:) De sang på et møte og det var gøy å høre på:)

Idag dro jeg, Erlend og Irene på en aldri så liten utflukt. Turen gikk til en hytte ved Hurum. Der solet vi oss, tok årets første bad (15 grader) og grillet. Veldig deilig!!!:)

Håper flere har kost seg i det deilige været i helga!!!

I marra har Mamma og Pappa vært gift i 25 år!!!:)

Ingen kommentarer: