søndag 26. oktober 2008

LEI!!

Æsj, nå er jeg lei!! Har en visdomstann som blir betent ganske ofte. Den skal opereres ut i januar, men nå funker ikke antibiotika på den og da er jeg like langt. I tillegg har jeg venta i ett år på å få den ut!! Så i marra skal jeg ringe til tannlegen og be de ta den ut NÅ!! Så vanskelig kan det vel ikke være!?!






jaja.. litt frustrasjon!






Nå venter jeg på at Erlend skal komme hjem:) det blir kos! ække bare bare å være gift med en som er på helge basert turnè... Så mens jeg venter har jeg strøket klær og sengeklær. Tenkte det var lurt å stryke det nå mens jeg har tid istede for å stresse med det når jeg trenger klærna. Så har jeg gjort arrangering og begynt på popmusikk oppgava.. dvs jeg har laga overskrift;) jobber best under press jeg!



Skulle egentlig på kino med Simone og Kathrin idag men tanna satt en stopper for det, håper de koser seg da!:)






Lurer littpå hva jeg skal bli når jeg blir stor jeg.. Tar en utdannelse og mulighetene er mange, men hva vil jeg egentlig? Steike, typisk meg.. får se hvor det fører hen! Jeg og Lone snakka om å starte barnehage engang.. det hadde vært litt gøy, selvom vi ikke kan noe om det! Eller kanskje jeg skal bli frisør, som jeg drømte om da jeg var liten? nei nei.. jeg får ta de siste åra på skolen og se hva som skjer! Kankje jeg ender opp i Langtvekkistand!






Legger ved et bilde fra etnomusikk kurs på skolen! :)

4 kommentarer:

Kristina sa...

Oi her ble det store mellomrom!!!

Herr og fru Grimstad (snart) sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Herr og fru Grimstad (snart) sa...

Eg er med i bloggen din! Wohooo!

Kristina sa...

Yeah!!!:)