lørdag 28. mars 2009

Gatemusikanter på t- banen..

I går var jeg i busrdag til Kristin Ø, ille koselig:) Da måtte jeg ta t - banen og de som kjenner meg vet at det ikke er min sterkeste side.. Husker aldri hvilken jeg skal ta og ja jeg har tatt den feil vei opp til flere ganger.. (Husker ikke hvilken jeg tok igår...)Men igår slo jeg følge med noen venninner. Det var veldig hyggelig, på vei ut til Kristin gikk turen veldig bra.Hjemover kom det på flere og flere fulle jenter med sprit på colaflasker. Underholdene nok i seg selv. Så på siste stopp før Majorstuen skjer det... Plutselig begynner noen å spille inne på banen. Gitar, trekkspill, saksofon og tamburin. Jeg LO!! Steike det var snålt. Så gikk de inn og prøvde å få inn penger, uten hell og gikk av på Majorstuen.. Dere som tar t- banen ofte er kanskje vant til dette fenomenet men for meg var det en serdeles eksotisk (eller urban som Camilla sa) opplevelse.:) Og me lo:)


Ha en fin lørdag!!:)

2 kommentarer:

Torstein sa...

Det er ikke verst å få inn et helt band på banen; med både gitar, trekkspill, saksofon og tamburin. Jeg tar banen ganske så ofte, og jeg vil si at dette slett ikke er vanlig. Er jo hyggeligere med musikk og tigging enn bare tigging.

Kristina sa...

Jada, det var god stemning;)