mandag 23. mars 2009

Heia Fredrikstad!!

JA!! Ille morro med seier på stadion igår!! Litt kaldt men så verdt det...

Har hatt en deilig helg i Fredrikstad. Jeg og Hege kjøpte oss FFK drakter, og fikk autografer på:) Så nå er vi ille fine!

Mormor og Morfar dro til Tenerif på søndag. Veldig fasinerende at Mormor må hvise frem alt hun har pakket ned i kofferten:) Feks: Ny tunika, nye bukser og ritz kjeks... Håper de får en fin tur med sol og varme.

På lørdag var det gjenforening med venninner fra barne og ungdomsskolen. Vi ble litt færre en forventet men vi hadde det kjempe morro!! :)

Søndag gikk Mamma, Pappa, Hege og jeg en aldri så liten tur på Bevø, rart å se stedet uten alle campingvognene..

Har kosa meg med Silje (kusine 9 år) i helga. Hu var egentlig litt syk og skulle være hos mamman sin. men det gikk ikke når jeg og Hege kom på besøk..:)
Igår satt vi i bilen og venta på Silje (venninne 24 år) og da snakket vi om at det var kjedelig at det regna.. Slik var samtalen:
Silje: "Regner det på flyet til Mormor og Morfar?"
Kristina: " Nei, de flyr over skyene"
Silje: " Hva er det der da?"
Kristina: " Sol og blå himmel..."
Silje:" Ser de alle døm som er døde der da?"
Kristina: " Nei, det er ikke så langt oppe"

Det var hærlig syntes jeg:) Hu har aldri flydd før og gleder seg masse til Bulgaria tur i mai.

Nå må jeg spise frokost og gå på skolen.. Sangtime, korledelse, gehørakk øving og korøvelse står på timeplanen idag.

Ha en fin dag og nyt sola!!:)

2 kommentarer:

Kakemonsteret sa...

så koselig at du har begynt å blogg igjen!:)

(d har eg å...smashildshjem.blogspot.com).

Kristina sa...

kult!! skal legge deg til på lista mi:)